Synlig - nær og stolt Trondheim 11.september ! - Fagforbundet

Synlig - nær og stolt Trondheim 11.september !

Lørdag 11. september kl. 10.00 - 14.00 arrangerer fagforeningene i Trondheimsområdet åpen dag på Torget!

I alt 11 fagforeninger i Trondheimsområdet arrangerer denne dagen hvor hensikten er å synliggjøre bredden i medlemsmassen i Fagforbundet – gjenspeile alle yrkesgrupper som vi organiserer, samt utøve mottoet: ”Synlig- nær og stolt”.

Denne dagen er det også stor aktivitet av andre aktører – ”Homouka” har sin åpningssdag og Bondens marked.

Hva skjer?
- Det blir utstilling av flere kommunale renovasjonsbiler
- Medlemmer ved Trondheim Bydrift stiller med vanntank og vannflasker samt demonstrer en toppmoderne og nyinnkjøpt "spylebil"
- Fylkesbiblioteket stiller med Bokbuss
- Trondheim Brannvesen låner oss en veteranbrannbil som for øvrig Trondheim Brannkorps Forening er medeier i.

Vi tilbyr 10 ulike stands denne dagen, alle seksjoner er tilstede. Ungdommen har sin egen stand med mange spennende aktiviteter og selvfølgelig har vi fått med oss alle samarbeidspartnere som Norsk Folkehjelp, AOF og Sparebank 1 med LOfavør stand.

Til å underholde denne dagen har vi fått et fantastisk trommekorps bestående av 50 damer fra Helgeland som heter ACPC.

Vi garanterer en dag der Fagforbundet er synlig og torget i Trondheim myldrer av Fagforbundslogoer, Fagforbundsbannere og Fagforbundsparasoller. Utdeling av skolesaker og ballongdyr til barna, muligheten for å ta en prat med dyktige tillitsvalgte innenfor kommunal sektor og selvfølgelig blir det servering av kaffe og lefser denne dagen!

Dette kan du bare ikke gå glipp av!
Vi ønsker deg velkommen til en spennende dag med Fagforbundet!!