Fylkesvinnere - Fagforbundet

Fylkesvinnere

Glade helsefagarbeidere
(Foto: Kjell Håve)

Fylkesmesterskapet i Barne- og ungdomsarbeiderfaget og Helsefagarbeiderfaget gikk av stabelen i Melhus hallen torsdag 26. april. Fosen gjorde rent bord, og alle vinnerne er medlem i Fagforbundet.

Et stort, men vellykket fylkesmesterskap. Over 250 tilskuere var innom dørene i løpet av mesterskapsdagen. Der så de 7 deltagende lag konkurerte om seieren. Flere dommere, skuespillere og barn fra Tambartun, Prestrøa og Kosekroken barnehager i Melhus kommune gjorde mesterskapet mulig.

- Jeg er godt fornøyd med arrangementet, håper og tror alle som har vært her enten som deltager, tilskuer eller dommer er fornøyd med arrangemenetet. Sier arrangør av barne og ungdomsarbeider mesterskapet, seksjonsleder Janne K. Bjørneraas.

Vinnerne medlem i Fagforbundet

Fosens to lag vant sine klasser. Laget fra Rissa med Silje Askim og Sissel Valstad ble fylkesvinnere i Helsefagarbeiderklassen, og laget fra Åfjord med barne og ungdomsarbeiderne Anja Helen Stegali og Ann-Iren Sundet vant sin klasse. Verdt og nevne er det også at alle sammen er medlem i Fagforbundet.